(Aankomend) Relatiebeheerder – Scherpenzeel

Introductie

Altijd al willen voor een fris accountantskantoor dat zich echt onderscheid t.o.v. de concurrentie? Dan ben ben binnen dit kantoor aan het juiste adres! Onze opdrachtgever onderscheid zich door mee te ondernemen met ondernemers en jij wordt verantwoordelijk voor het runnen van je eigen ‘winkeltje’.

Organisatie

Een kantoor dat het net even anders doet en zich onderscheid van andere accountantskantoren. Dat mag je van onze opdrachtgever verwachten. Ze onderscheiden zich door niet aan de zijlijn te blijven staan, maar door mee te ondernemen met de ondernemer. Het achterhalen van de vraag achter de vraag en verder durven kijken dan het standaard advies. Verfrissend en met maar één doel: samen succesvol groeien! Onze opdrachtgever telt ongeveer 200 collega’s verdeelt over 12 maanden in Noord-, Midden- en Zuid-Nederland. Vanuit multidisciplinaire teams staan zij klanten bij op het gebied van: accountancy, audit, belastingadvies en salarisadministratie.

Onze opdrachtgever is de laatste jaren snel en autonoom gegroeid door het succes van de formule. Door de groei van het kantoor in Scherpenzeel (16 medewerkers) zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Functie

De werkzaamheden die je uitvoert staan allemaal in het teken van de jaarrekening van de klant en het best mogelijke advies; veelal fiscaal gericht. Vanaf de administratie tot en met het samenstellen van de jaarrekening ben jij verantwoordelijk voor het hele proces. Dankzij de ervaring die je inmiddels hebt opgedaan pak je ook de complexe zaken zelfstandig zaken op en is de behoefte aan dagelijks overleg met de Relatiebeheerder gebaseerd op efficiënt werken. Je cijfermatige kennis en analytisch vermogen gebruik je volop zodat je de cijfers goed en slim interpreteert. Je signaleert kansen en behoeften bij klanten en werkt op basis daarvan adviezen uit. Je krijgt energie van klantcontact en kunt zelfstandig de klantenportefeuille bedienen.

Jouw taken:

  • zelfstandig voeren en begeleiden van complexe financiële administraties
  • samenstellen van jaarstukken en andere financiële verslagen
  • verzorgen van complexere fiscale aangiftes
  • voorbereiden en uitwerken van adviezen
  • commerciële klantcontacten
  • begeleiding Assistent-Accountants

We dagen je uit want we gaan niet voor het standaard advies. Binnen het wettelijk speelveld halen we het onderste uit de kan zodat de klant het beste maatwerk advies krijgt. Ongewone dingen doen we gewoon en gewone dingen doen we ongewoon goed.

Functie-eisen

Jij bent/hebt:

  • afgeronde opleiding HBO Accountancy (AC), Bedrijfseconomie (BE) of SPD
  • minimaal vijf jaar ervaring als Assistent-Accountant bij een accountantsorganisatie
  • meer dan gewone fiscale interesse (ervaring met fiscale aangiften VPB en IB is een pre)
  • nauwkeurig, analytisch, communicatief en klantgericht
  • binnen ons team werk je zelfstandig
  • gedreven, leergierig en bereid tot het volgen van opleidingen
  • je wilt doorgroeien naar de functie van Relatiebeheerder

Aanbod

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris tussen €2800,- en €4000,- bruto per maand;
  • 8% vakantiegeld;
  • Ruimte voor persoonlijk en vakinhoudelijke ontwikkeling;
  • Ruimte voor vaktechnisch overleg;
  • Een groeiende organisatie met leuke collega’s;
  • Een inspirerende omgeving waarin samenwerken centraal staat.

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Menu