Assistent Accountant Audit – Drachten

Introductie

Passie voor audit en op zoek naar een nieuwe uitdaging bij een ambitieus accountantskantoor in Friesland?
Dit accountantskantoor puilt uit van ambitie en wil graag het beste advieskantoor van het noorden zijn. Dat kan alleen met de juiste mensen en daarom zijn wij op zoek naar een ambitieuze assistent accountant die graag de volgende stap wil zetten in zijn/haar carrière.


Organisatie

Onze opdrachtgever is een Fries accountantskantoor en is met 6 vestigingen in de provincie een grote speler te noemen. Ze zijn ambitieus en willen graag het beste advieskantoor van Noord-Nederland zijn. Als adviseur worden binnen dit kantoor ondernemers ondersteund bij de meest uiteenlopende vraagstukken. Of het nu gaat om accountancy, fiscale- en bedrijfsadvisering, personeelsbeleid, fusie en overnames, financiële planning of internationaal zakendoen; Binnen dit kantoor zit alle expertise onder één dak.

Werken voor dit kantoor betekent dat je onderdeel wordt van een hecht, enthousiast en gezellig team collega’s. Samen worden de schouders er onder gezet en krijg jij alle kansen om je potentieel volledig te benutten. Op deze manier groei niet alleen jij jezelf, maar ook je collega’s en klanten!

Functie

Als Assistent Accountant in de controlepraktijk ga jij je onder andere bezig houden met onderstaande werkzaamheden:

  • het onder begeleiding uitvoering geven aan de controle van eenvoudige processen en posten
  • het beoordelen van de volledigheid en het eventueel opvragen van ontbrekende informatie bij de klant
  • het doen van voorstellen voor correcties aan de leidinggevende naar aanleiding van de controle
  • het onder begeleiding samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen op basis van het geldende elektronisch werkprogramma met behulp van de van toepassing zijnde softwareapplicaties
  • het beantwoorden van vragen van cliënten op financieel/administratief gebied.

Functie-eisen

Jij:

  • Hebt een afgeronde HBO/WO opleiding (Accountancy, Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde).
  • Beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Daarnaast heb je ‘feeling’ met ICT en ben je communicatief vaardig.
  • Jij ziet binnen no time welke wensen en behoeften jouw klant heeft en jij kunt hier snel en adequaat op inspelen.
  • Jij kunt goed zelfstandig werken.

Aanbod

Wij bieden|:

  • Een marktconform salaris tussen €2300,- en €3000,- bruto per maand o.b.v. fulltime;
  • 8% vakantiegeld;
  • Goede balans tussen werk en privé
  • Een innovatieve werkomgeving
  • Een informele werksfeer
  • Ruimte voor veel zelfstandigheid
  • Focus op klantcontact
  • De mogelijkheid tot het realiseren van jouw ambities
  • De kans om je eigen stempel op het noordelijke bedrijfsleven te drukken

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Menu