Assistent Accountant MKB – Groningen

Introductie

Voor onze opdrachtgever uit Groningen zijn wij op zoek naar een gevorderd assistent accountant!

Durf jij het aan om bij een jong, fris en vooruitstrevend accountantskantoor het verschil te gaan maken? Wacht dan niet langer en reageer snel!

Organisatie

Vooruitstrevend, innovatief en uitstekend geautomatiseerd. Dat is wat je kunt verwachten van onze opdrachtgever. Dit accountantskantoor is er op gericht om verder te gaan dan cijfers en juist te kijken naar de mens achter de cijfers. Door de inzet van moderne technologie bieden zij ondernemers actueel inzicht, zodat zij direct kunnen zien hoe het bedrijf er voor staat en dat zij op basis van een juiste administratie hun doelen kunnen behalen. Binnen dit kantoor werkt een jong, divers team verspreid over verschillende disciplines onder één dak. Binnen dit kantoor kun je terecht voor accountancy, belastingadvies en salarisadministratie.

Functie

Als assistent accountant ben je uitstekend in staat om, samen met jouw collega’s, de diverse werkzaamheden uit te kunnen voeren. Wij helpen ondernemers niet alleen met hun administratie, maar ook met het bereiken van hun doelen en ambities.

Daarin ligt, samen met je collega’s, jouw verantwoordelijkheid. Als assistent-accountant ben je bezig met het samenstellen van het jaarwerk en het beoordelen van de financiële administraties. Jij zorgt er daarmee voor dat ondernemers financieel inzicht gaan krijgen in hun bedrijfsvoering. Daarbij heb je regelmatig contact met jouw klanten. Op gebied van de administratie voorzie je de ondernemer op een proactieve manier van mogelijke verbeterpunten.

Kortom, wil je een aantrekkelijk MKB klantenpakket, zelfstandig kunnen werken en een prettige balans tussen je werk en je sociale leven? En ben je gedreven voor het vak accountancy en word je enthousiast in het samenstellen van jaarrekeningen, het uitvoeren van fiscale aangiftes en het signaleren en oppakken van adviespunten? Dan past jouw profiel perfect bij onze opdrachtgever!

Binnen dit kantoor krijg je een geweldige kans om je zowel professioneel als persoonlijk te ontwikkelen. De volgende zaken dragen daaraan bij:

  • Je maakt onderdeel uit van een gedreven team van professionals. Zij zijn voortdurend bezig om toegevoegde waarde te creëren voor de ondernemers, waarbij de inzet van software en automatisering een belangrijke rol inneemt;
  • Training en opleiding vinden we bij Rikst erg belangrijk. Daarom krijg je jaarlijks een persoonlijk opleidingsbudget wat je naar eigen keuze kunt inzetten voor jouw ontwikkeling;
  • Je krijgt volop de ruimte om je te ontwikkelen en richting te geven aan de zaken die jij belangrijk en leuk vindt. Wij bieden jou daarbij ook de juiste begeleiding om te kunnen groeien in jouw functie en je te ontwikkelen als relatiebeheerder;

Functie-eisen

Jij:

  • Beschikt over een afgeronde HBO-opleiding Accountancy / Bedrijfseconomie;
  • Beschikt over relevante werkervaring;
  • Accuraat en administratief onderlegd;
  • Grote mate van zelfstandigheid;
  • Leergierig en ambitieus;
  • Zelfstandig en pro-actief;
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Analytisch denkvermogen;
  • Altijd op zoek naar dingen die anders en beter kunnen;
  • Enthousiasme.

Aanbod

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 8% vakantiegeld
  • Een vriijmibo in de eigen bar;
  • Vrijdagmiddagborrel, teamuitjes en een jaarlijkse trip naar een bijzondere bestemming.

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Accountant AA – Zwolle

We horen het vaak: ‘De accountancy is aan het veranderen’ of ‘We moeten transformeren naar een adviesorganisatie’.We zien ook dat veel kantoren stuntelen om deze transformatie echt van de grond…
Zwolle
8000
uren per week: 40
Zwolle
Bekijk vacature
Menu