Assistent Accountant MKB – Tynaarlo

Introductie

Vooruitstrevend, bevlogen, ambitieus en passie! Dat zijn de woorden die bij ons naar boven komen na een bezoek aan dit kantoor! Dit accountantskantoor biedt kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan organisatie in verschillende segmenten. Ze staan in de regio goed bekend en wegens groei van de samenstelpraktijk zijn wij voor hen op zoek naar versterking!

Ben jij assistent accountant en beschik je over minimaal 1 jaar relevante werkervaring? Neem dan eens contact met ons op en wij vertellen je graag alle ins en outs over dit kantoor.

Organisatie

Mensen voor cijfers dat is het motto van onze opdrachtgever! Het zijn de cijfers die namelijk iets zeggen over de inzet van mensen en het harde werken door de mensen in een bedrijf. Het zegt iets over de plannen, doelen en wensen van ondernemers. Door elkaar echt te leren kennen en het verhaal achter de cijfers te kennen, kan onze opdrachtgever echt ondersteunen. Het liefst persoonlijk en met de voeten op tafel. En met een heldere analyse of prognose op een A4-tje.

Onze opdrachtgever is een vooruitstrevend accountantskantoor dat in de regio goed bekend staat. Ze doen het goed als het gaat om automatisering en bieden kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Binnen dit kantoor kun je terecht voor: accountancy, audit, belastingadvies en corporate finance.

Communicatie en collegialiteit staan hier hoog in het vaandel en net als gelijkwaardigheid. Onze opdrachtgever kent een platte organisatie en iedereen denkt en praat mee. Of het nu je eerste werkdag is of je bent al 10 jaar in dienst: jouw inbreng doet ertoe.`

Functie

Als (beginnend) assistent accountant heb je een afwisselende functie waarin je in samenwerking met een klein team uiteenlopende werkzaamheden verricht.

Je stelt zelfstandig jaarrekeningen en tussentijdse rapportages op. Je helpt klanten hun financiële administraties in te richten en met het opstellen van de aangiften BTW. Daarnaast is het signaleren van adviesmogelijkheden een vast onderdeel van jouw functie. Je verricht deze werkzaamheden (onafhankelijk van de cliënt) op een kwalitatief goede manier waarbij steeds wordt voldaan aan de van toepassing zijnde richtlijnen en kwaliteitsstandaarden. Je zult naast werkzaamheden op kantoor ook bij cliënt op locatie werkzaamheden verrichten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een (bijna) afgeronde opleiding op HBO niveau Accountancy of Bedrijfseconomie;
  • Je hebt 2-3 jaar werkervaring eventueel (mede) opgedaan tijdens een stageperiode binnen de samenstelpraktijk;
  • Je hebt een professionele, representatieve uitstraling en bent sterk analytisch;
  • Je bent enthousiast en gedreven en hebt de wil om te leren en jezelf te ontwikkelen;
  • Je vindt het prettig om in teamverband te werken;
  • Je bent flexibel, communicatief vaardig, servicegericht en je neemt verantwoordelijkheid.

Aanbod

  • Een marktconform salaris tussen €2000,- en € 3500,- bruto per maand afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een professionele werkomgeving, waar je kennis en vaardigheden worden ontwikkeld;

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Menu