Assistent-Controller – Zwolle

Introductie

Bouwen aan het succes van organisaties. Vanuit de cijfers en met behulp van de nieuwste technologie.Deze facetten komen samen in de functie van assistent-controller bij onze opdrachtgever.

Organisatie

Onze opdrachtgever fungeert als de financiële afdeling van MKB ondernemers die nog te klein zijn om een eigen financiële afdeling te hebben, maar er wel behoefte aan hebben. De finance professionals van onze opdrachtgever ondersteunen ondernemers persoonlijk met behulp van business intelligence en cloud based tech oplossingen. Ze hebben de doelstelling om ondernemers te ontzorgen en (verder) te ontwikkelen om naast intuïtie en creativiteit, business intelligence toe te passen in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Op deze manier creëren zij krachtige ondernemers.

Functie

Als assistent controller ondersteun je ondernemers bij hun bedrijfsprocessen en de (senior) controller bij uitdagende klantwerkzaamheden. Een dynamische functie: het ene moment help je de klant met een vraag over zijn verkoopfactuur en het volgende moment ga je aan de slag met optimaliseren van de digitale administratie. Omdat jij de administratie van bedrijven met handige tools verwerkt en optimaliseert, hebben ondernemers direct inzicht. Daarbij krijg je coaching van collega’s om jou het vak van controlling te leren.

Het beste naar boven halen. In onze relaties, elkaar en onszelf, dát is waar we voor gaan. Onze kernwaarden vertrouwen, openheid, doelgerichtheid en ambitie vormen hiervoor de basis. We geloven in presteren en in de mens achter de prestatie.

  • Je verwerkt en optimaliseert administraties van klanten.
  • Je helpt met inrichten van het MONI dashboard.
  • Je stelt BTW-aangiften op voor klanten.
  • Je ondersteunt de (senior) controller bij klantwerkzaamheden.
  • Je bent een echte partner voor je klanten, je weet waarmee je hen verder kunt helpen.

Onze ideale kandidaat heeft een paar jaar werkervaring in de accountancy opgedaan en kan zelfstandig boekhouden. Je hebt ervaring met samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van de fiscale aangiftes en ook het verwerken en controleren van onder andere memoriaal boekingen, zoals activa, investeringen, afschrijvingen, onderhanden werk, etc. Het is belangrijk dat je dit begrijpt en weet hoe je dit moet verwerken in de administratie.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding richting Accountancy of Bedrijfseconomie.
  • Je hebt 2-4 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent analytisch sterk en nauwkeurig.
  • Je hebt affiniteit met ICT en een drive voor innoveren.
  • Je bent klantgericht en communicatief vaardig.
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende opdrachten.
  • Kennis van Exact Online is een pré.
  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week.

Aanbod

Je komt te werken in een modern kantoorpand in hartje Zwolle. Er wordt met een huiskamer gevoel een mooie werkplek voor je geleerd waarin jij lekker aan de slag kan en elke dag met plezier naar je werk toe kan gaan. Bovenal krijg je een uitdagende en veelzijdige functie waarin geen dag hetzelfde is. Verder word je onderdeel van een jong en gedreven team dat iedere dag het maximale uit zichzelf en haar dienstverlening wil halen.

Overige arbeidsvoorwaarden:

  • Een marktconform salaris tussen €2200, en € 3000,- bruto op basis van fulltime;
  • 8% vakantiegeld;
  • We bieden vanuit een persoonlijk opleidingsplan trainingen en coaching.
  • Je krijgt volop ruimte om te groeien.
  • Een goede balans tussen werk en privé vinden we belangrijk.


Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Menu