Controleleider – Doetinchem

Introductie

Als controleleider RA zit de liefde voor financiële data, processen en analyses in je DNA. En je wordt bloedfanatiek van ambitieuze klanten met complexe cijfers. Kwaliteit, wet- en regelgeving en presteren op topniveau zie je als een prettige vereiste. En je weet als geen ander teams te motiveren, mensen te binden en met elkaar strakke deadlines te bewaken. ‘Een baan met veel verantwoordelijkheden en tevens veel flexibiliteit. Omdat we continu streven naar betrokkenheid en maatwerk in klantervaring, zijn onze cliënten voor ons geen nummer en ben jij als controleleider dat ook niet voor je cliënt. Die persoonlijke aanpak geeft veel energie!

Organisatie

Onze opdrachtgever is een gerenommeerd advieskantoor met een unieke mix van mensen en expertises. Ze adviseren ondernemers op het gebied van accountancy, belastingadvies en aanverwante financiële (ondernemers) vraagstukken. Door de inzet van multidisciplinaire adviesteams worden klanten maximaal ondersteund en dat maakt accountancy- en belastingadvies menselijker en flexibeler. Onze opdrachtgever heeft 8 vestigingen in Noordoost-Nederland en bedient ondernemers van diverse omvang: van de ondernemer die vorige maand is gestart tot de ondernemer die wordt klaargestoomd voor de beursgang. Die diversiteit maakt hun een geschikte partner voor elk type ondernemer, van klein tot groot en van starter tot geroutineerde ondernemer en van lokaal tot internationaal! Binnen dit kantoor heerst een nuchtere, informele sfeer die kenmerkend is voor de mentaliteit in Noordoost-Nederland. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook tijd om te grappen op de werkvloer en er worden leuke dingen georganiseerd.

Functie

  • Je bent medeverantwoordelijk voor controles en interim opdrachten van je eigen, aantrekkelijke cliëntenpakket;
  • Je wordt ingezet voor bijzondere opdrachten zoals due diligence onderzoeken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning, uitvoering en rapportering van controleopdrachten;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van je cliënten;
  • Je werkt intensief samen met een vast en betrokken team wat per cliënt qua samenstelling varieert;
  • Je bent mede budgetverantwoordelijk en bent actief in het binden en verbinden van nieuwe en bestaande cliënten;
  • Je weet met je vaktechnische kennis een stevige en structurele bijdrage te leveren aan permanente ontwikkeling van de Audit-praktijk;
  • Je motiveert, begeleidt en coacht je junior collega’s actief en op inspirerende wijze;
  • Je voert jouw werkzaamheden kwalitatief perfect uit binnen de geldende wet- en regelgeving;
  • Je weet precies hoe je collega’s hun koffie het liefst drinken.

Functie-eisen

  • Een afgeronde RA studie, of je zit in de afrondende fase;
  • Minimaal 4 tot 6 jaar werkervaring in de audit praktijk;
  • Je werkt graag met cijfers, complexe vraagstukken en in een dynamische omgeving;
  • Een professioneel kritische instelling, ook onder druk van deadlines;
  • Een visie over de toekomst van het accountantsberoep en de rol van accountants in de maatschappij;
  • Geen moeite met de vertaling van theorie naar praktijk;
  • Prettige hobby’s en een sociaal leven waar je graag aandacht aan besteedt. Ja, wij vinden het belangrijk dat je tijd maakt voor je privéomgeving!;
  • Een sterk analytisch, vastberaden en stevig karakter;
  • Serieuze teamspirit waarbij je jouw kennis en ervaring graag deelt;
  • Je hebt interesse in digitalisering, ICT en data-analyse;
  • Communicatieve en commerciële vaardigheden waar je trots op bent;
  • De afwisseling nodig om bij cliënten en op kantoor te werken;
  • Een visie over jouw persoonlijke maatschappelijke betrokkenheid;
  • De drive om jezelf up-to-date te houden binnen de laatste trends en ontwikkelingen van jouw vakgebied en je weet je permanente educatie bij te houden (na afronding van de RA studie).

Aanbod

  • Een marktconform salaris;
  • Veel ruimte voor jouw professionele en persoonlijke ambities: bij KroeseWevers ervaar je continu mogelijkheden in doorgroeien, ontwikkelen en flexibiliteit;
  • Een maatwerk opleidingsprogramma zodat jij je toekomstige management skills nog verder kan ontwikkelen en volledig verzorgde PE-trainingen;
  • 8% vakantiegeld;
  • 31 vrije dagen (waarvan 27 vakantiedagen en 4 ATV dagen);
  • Een prima werksfeer. Met borrels, veel uitstapjes, teamuitjes, een professionele maar informele afdeling en bijzonder leuke collega’s;
  • Een goede (premievrije) pensioenopbouw;
  • Auto, smartphone en laptop van de zaak;
  • Een platte organisatie met korte lijnen.

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Menu