HR Medewerker (mogelijkheid om door te groeien tot salarisadministrateur) – Zwolle

Introductie

Voor onze opdrachtgever uit Zwolle zijn wij ter vervanging van zwangerschapsverlof op zoek naar een HR Medewerker.

Deze functie is voor een periode van 4 maanden, maar er is een mogelijkheid om langer bij deze organisatie te blijven werken. Je zult dan moeten doorstromen naar de interne salarisadministratie. Ervaring hiervoor is niet vereist, want er is ruimte om je hiervoor op te leiden en het PDL diploma te behalen.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een middelgroot Oer-Hollands accountantskantoor dat is opgericht als coöperatie van gedreven ondernemers die gezamenlijk meer wilde bereiken dan alleen. Deze samenwerkende instelling heerst nog steeds binnen de organisatie, zowel tussen organisatie en klant als collega’s onderling. Dit zorgt voor een prettige informele sfeer waarin je lekker jezelf kunt zijn. Inmiddels bestaat de organisatie uit 530 collega’s verdeeld over 23 vestigingen die vanuit verschillende disciplines ondernemers echt verder helpen in de agrarische sector, het MKB en de Zorg/Leisure. Onze opdrachtgever heeft focus op kwaliteit. Dat betekent dat ze grondig en nauwkeurig werken en een professioneel kritische instelling hebben. Ze staan stevig in hun schoenen (rechte rug) en zijn maatschappelijk betrokken bij medewerkers en klanten.

Functie

In deze functie word je onderdeel van de HRM Servicedesk en zorg jij er voor dat de personeelsadministratie van onze opdrachtgever perfect op orde is. Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van managers en medewerkers op het gebied van onze arbeidsvoorwaarden en regelingen.

Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:

  • Beantwoorden van vragen van medewerkers en leidinggevenden over o.a. arbeidsvoorwaardelijke regelingen;
  • Het opstellen van brieven en overeenkomsten naar aanleiding van personeelsmutaties;
  • Zorgdragen voor het afhandelingsproces hiervan en het signaleren en oplossen van knelpunten;
  • Voorbereiden en verzamelen van informatie ten behoeve van personeels- en managementrapportages (o.a. in- door en uitstroom, verzuimrapportages, onafhankelijkheidsverklaringen, rapportages t.a.v. scholing en opleiding);
  • Ondersteunen bij en meewerken aan het optimaliseren van HR-processen.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een collega die het leuk vindt om ons team tijdelijk te komen versterken. Je werkt zeer accuraat en gaat graag zelfstandig aan de slag. Je voelt je verantwoordelijk voor je eigen werk en kan goed het overzicht houden. Daarnaast vindt je het leuk om onderdeel van een team te zijn en de samenwerking op te zoeken met collega’s. Ten slotte ben je beschikbaar in de periode van augustus tot en met december.

Verder heb jij:

  • Een afgeronde opleiding op mbo-niveau 4 of hbo (op het gebied van HR of administratie)
  • Minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van personeelsadministratie;
  • Goede beheersing van de softwareprogramma’s binnen Microsoft 365 inclusief Cloud oplossingen zoals Teams en OneDrive.

Aanbod

Inhoudelijk uitdagend en afwisselend werk, een zelfstandige functie binnen een ambitieus en gezellig team. Een functie waarin je het verschil kan maken voor alle medewerkers binnen Countus. Daarnaast kun je rekenen op het volgende:

  • Een mooi salaris tussen de € 2.000,00 en 2.600,00 bruto per maand (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een dienstverband voor 24 tot 28 uur per week;
  • Veel vrijheid: je kunt je uren indelen in overleg met je directe collega;
  • Een ruime vakantiedagenregeling, minimaal 30 dagen o.b.v. een fulltime dienstverband!
  • Een goede mobiliteitsregeling;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • 8,4% vakantiegeld;
  • Tijdens de Corona-periode werken we regelmatig thuis. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding van € 2,00 per dag!
  • Countus heeft focus op kwaliteit. Dat betekent dat we grondig en succesvol werken en een professionele kritische instelling hebben. We staan stevig in onze schoenen en zijn maatschappelijke betrokken bij onze medewerkers en klanten.

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Terugbelverzoek achterlaten?

Geen vacature gevonden die bij je past? Laat je telefoonnummer achter zodat we samen kunnen kijken wat er mogelijk is!

Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Fill out this field
Fill out this field

Anderen bekeken ook

Menu