Interim assistent accountant MKB – Lochem

Vacaturenummer: 504

Introductie

Ben jij een ZZP’er uit de Achterhoek? 

Voor een accountantskantoor zijn wij opzoek naar een assistent accountant MKB. 

Organisatie

Onze opdrachtgever stimuleert ondernemers en haar werknemers om het maximale uit zichzelf te halen. Ze voorzien hun klanten tijdig van relevante cijfers, geven advies en verlenen zekerheid op basis van de laatste inzichten vanuit de markt en wet- en regelgeving. Met ruim 1500 medewerkers en zo’n 60 vestigingen zijn ze Nederlands’ grootste adviseur en accountant voor het midden- en kleinbedrijf. Onze opdrachtgever is ontstaan vanuit een coöperatie en brengt dit gedachtegoed nog steeds in praktijk. Ze zijn er voor de ondernemer én de onderneming in alle levensfasen. Onze opdrachtgever is een full-service accountantskantoor en biedt oplossingen voor: accountancy (MKB en Agro), audit, belastingadvies, arbeidszaken, corporate finance en juridisch advies.

Functie

In deze functie kom je tijdelijk te werken op de samenstelafdeling van een accountantskantoor uit Lochem. Het is belangrijk dat je al een aantal jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie. Samen met je collega’s ga jij ondernemers voorzien van het beste advies. Je bent een direct aanspreekpunt voor de ondernemer en de junioren op de afdeling. Je begeleidt junioren om tot een zelfstandige assistent accountant te functioneren. Daarnaast:

  • Heb je zelfstandig contact met ondernemers in het MKB.
  • Ga je zelfstandig financiële rapportages en jaarrekeningen samenstellen.
  • Verzorg je fiscale aangiftes (zoals IB, VPB en BTW).

Bij dit kantoor kom je in een hecht team waar nauw samengewerkt wordt. Je werkt deels vanuit huis en deels op kantoor. Ondanks de situatie blijft het team goed communiceren doormiddel van Teams en online borrels.

Functie-eisen

Jij hebt/ bent:

  • een HBO opleiding richting Accountancy of Bedrijfseconomie afgerond
  • Minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Beschikbaar voor minimaal 24 uren per week
  • Assertief, communicatief en neemt eigen initiatief.

Aanbod

Wij bieden:

  • Een tarieftussen de €50 en €60 per uur excl. btw
  • Een prettige werkomgeving met fijne collega’s
  • Een mooie interim uitdaging met kans op verlenging;
  • Open, transparante communicatie
  • Na beëindiging van de opdracht zullen wij je helpen met de zoektocht naar een nieuwe opdracht

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Terugbelverzoek achterlaten?

Geen vacature gevonden die bij je past? Laat je telefoonnummer achter zodat we samen kunnen kijken wat er mogelijk is!

Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld

Anderen bekeken ook

Menu