Interim salarisadministrateur – Hoofddorp/ Bussum

Vacaturenummer: 469

Introductie

Ben jij inzetbaar als ZZP’er en ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar? Wij zoeken voor een klant van ons een interim salarisadministrateur met ervaring in Loket! Heb je een uurtarief tussen 55 – 75 euro? Kom eens met ons in gesprek.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een full-service MKB accountantskantoor dat inmiddels meer dan 65 jaar bestaat. Ze zijn ruim vertegenwoordigt in Midden- en Noord-Nederland met ruim 400 collega’s en 12 vestigingen. Onze opdrachtgever is specialist in financiële, fiscale- en juridische advisering, bedrijfsadvisering, financieringen, personeelsbeleid, corporate- en personal finance en recovery. Als lid van Moore zijn ze er ook voor advies over internationaal zakendoen. Het is hun missie om bij te dragen aan persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed. Dit doen zij door ondernemend Nederland en haar medewerkers te ondersteunen met hoogwaardige kennis, een groot zakelijk netwerk en betekenisvolle relaties.

Functie

Als salarisadministrateur werk je in een team met gedreven en enthousiaste collega’s. Je verzorgt de salarisadministratie voor een grote diversiteit aan klanten, verricht ondersteunende werkzaamheden en krijgt daarbij coaching van collega’s om jou het vak te leren.

Dit accountantskantoor streeft er naar het beste in elkaar naar boven te halen en kijken naar de kwaliteiten per medewerker. Herken jij jezelf in kernwaarden zoals vertrouwen, openheid, doelgerichtheid en ambitie? Dan kan dit wel eens iets voor je zijn.

In deze functie ben jij onder andere verantwoordelijk voor onderstaande werkzaamheden:

  • Je maakt salarisstroken, loon- en betalingsverdeelstaten en journaalposten;
  • Je berekent de vakantietoeslagen en (eindejaars)uitkeringen en doet aangifte van de loonheffingen;
  • Je verstuurt gegevens aan klanten;
  • Je verzorgt ziek- en herstelmeldingen;
  • Je neemt deel aan het periodieke vaktechnische overleg.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Je beschikt over minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je bent in het bezit van een PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie) of bent bereid om deze te halen;
  • Je hebt een analytisch vermogen en communiceert duidelijk (in woord en geschrift);
  • Je werkt nauwkeurig en bent klant- en resultaatgericht.
  • Kennis van Loket

Aanbod

  • Een opdracht voor een periode van minimaal 3 maanden;
  • Tarief van €60,- per uur excl. btw en reiskosten;
  • Kans op verlenging;

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Terugbelverzoek achterlaten?

Geen vacature gevonden die bij je past? Laat je telefoonnummer achter zodat we samen kunnen kijken wat er mogelijk is!

Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld

Anderen bekeken ook

Menu