Senior Salarisadministrateur/-adviseur – Eindhoven

Introductie

Wij hebben een prachtige rol voor een senior salarisadministrateur/adviseur beschikbaar bij onze opdrachtgever in Eindhoven!

Heb jij de beschikking over het PDL en VPS? En lijkt het je leuk om mee te bouwen aan de professionalisering van de praktijk?

Dan komen wij graag met je in contact!



Organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevend, fullservice accountants- en advieskantoor waar dagelijks 130 adviseurs klaarstaan met het doel cliënten te laten excelleren. Nationaal of internationaal, van start tot overdracht. Dit kantoor adviseert, ondersteunt en begeleidt haar ondernemers bij ieder fiscaal, juridisch en financieel vraagstuk.

Door een uitgebreid aanbod van kwalitatief hoogwaardige producten en diensten, gecombineerd met een intensief persoonlijk contact en grote betrokkenheid, zijn wij dé ideale sparringpartner voor onze ondernemers. Onze opdrachtgever is gecertificeerd ‘Trusted Family Business Advisor’ en bij uitstek geschikt om families bij te staan in de veelal bijzondere verhoudingen en dilemma’s die spelen binnen een familiebedrijf.

Je kunt bij dit kantoor terecht voor de volgende dienstverlening:

  • Estate planning
  • Financiële planning
  • Trusted Family Business Advisors
  • Transfer pricing
  • Internationaal ondernemen
  • Pensioenadvies
  • Human Resource Management
  • Formeel recht
  • Omzetbelasting / Overdrachtsbelasting
  • Zorgprofessionals
  • Innovatie
  • Arbeidsrecht
  • Outsourcing
  • Rating Services
  • Bijzondere onderzoeken
  • Corporate recovery

Functie

Je maakt onderdeel uit van een enthousiast team van salarisadministrateurs en -adviseurs, waarin je je voornamelijk bezighoudt met het zelfstandig realiseren van een tijdige en foutloze output van de salarisadministratie voor onze nationale en internationale klanten. Je bent niet alleen het aanspreekpunt voor klanten en externe instanties, maar ook voor je collega’s. Je adviseert je klanten op het gebied van loonadministratie en eerste lijn arbeids- en sociaalverzekeringsrecht.

Functie-eisen

Onze ideale kandidaat:

  • heeft minimaal MBO denkniveau en is in bezit van het diploma PDL;
  • heeft bij voorkeur kennis van het softwarepakket Loket.nl;
  • beschikt bij voorkeur over tenminste 3-5 jaar praktijkervaring;
  • beschikt over goede vaktechnische en analytische vaardigheden;
  • is klantgericht en zelfstandig, maar werkt binnen deze autonomie graag in een team;
  • beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift (Engels en/of Duits is een pré);
  • herkent zich volledig in onze kernwaarden: kwaliteit, vertrouwen, energiek, samenhang en gastvrij.

Aanbod

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • diverse opleidingsmogelijkheden, maar bovenal een uitdagende werkomgeving, volop ontplooiingskansen en doorgroeimogelijkheden.
  • Uitstekende werk-/privébalans
  • korte communicatielijnen met collega’s;
  • vaktechnische ondersteuning door het interne vaktechnisch bureau.

Interesse? Reageer dan via onderstaande sollicitatieknop. 

Nog vragen? Neem dan contact op met:
Marco Mijnheer via marco@wecruite.nl – 06 362 478 99 of Johan Dijkstra via johan@wecruite.nl – 06 104 637 44

Anderen bekeken ook

Menu